2021.02.28.
Túra útvonal:
Pákozd, ingó kövek
A szép tavaszi idő kicsalogatta a kirándulni vágyókat, a szokásos létszám kétszerese kerekedett föl. A templom melletti nagy téren könnyen leparkoltunk, üdvözöltük egymást, és indultunk is a zöld kereszten. Hamarosan elértük a Bella-tavat, ahol a szép idő ellenére nem fürödtünk (nem volt fürdőruhánk). A Bella-völgyben haladtunk tovább, a nyaralók kertjében átfolyt a patak, azt csodáltuk. Nemsokára felértünk a kopaszabb fennsíkra, ahol száraz fű, moha, tüskés cserjék és kecskebogyók voltak. A kicsit szelesebb időben lefotóztuk a Velencei-tavat, majd felmentünk a magasabban fekvő ingó kövekhez, sziklákhoz. Itt sorban állás volt a nagyobb sziklákra mászáshoz, úgy látszik, másoknak is népszerű volt a hely. Kerékpárosok, iskolás csapatok, kutyás családok tűntek föl. Majd leereszkedtünk körtúránk második felében. Kipirult arccal, kissé fáradtan érkeztünk vissza a kocsikhoz. Röviden megbeszéltük a következő túrák tervét, majd hazafelé indultunk jóleső érzésekkel, megint egy csodálatos részét jártuk be országunknak, jó társaságban.

Gábor

A kirándulásról képeket az albumokban találsz.