2015.03.08. Nőnapi túra
Erdőalja út - Virágos-nyereg - Gercsepusztai Boldogasszony-templom - Csúcshegy - Rozália-téglagyár - Menedékház-utca - Erdőalja út

Nagyobb térképre váltás

Az égiek velünk voltak! Az eddigi legszebb tavaszi napon jókedvűen indultunk a meghirdetett találkozópontra. Szép számmal összegyűltünk, végül 13-an vágtunk neki a könnyű, laza erdei sétának ígérkező gyalogtúránknak. A verőfényes napsütésben jókedvűen bandukoltunk a kiépített erdei úton, körülöttünk éledezett a természet, és már nyílt a tavasz hírnöke a hóvirág. Felettünk a szivárvány minden színében tündöklő paplanernyősök tartottak légi bemutatót. Mint már annyiszor, most is meglepődtem, hogy Budapest határain belül is mennyi új, általam nem ismert hely van. Egy tisztásra kiérve sok szeretettel köszöntöttük társaságunk hölgy tagjait a nemzetközi nőnap alkalmából. Ezen kívül Sz. Laci csokoládéval kedveskedett, K. Gábor, aki a túrát szervezte, pedig elénekelt egy dalt.
Utunk során megtekintettük egy régi kápolna helyreállított épületét. A visszaúton egy kb. 45 fokos emelkedőt kellett leküzdenünk, amelynek meredekségénél csak a hossza volt nagyobb. Kb. 10 km-t tettünk meg az első igazi tavaszi napon, úgy érzem mindenki jól érezte magát. A hangulatot emelte a társaságunkat többször oda-vissza- és körbe megkerülő Szofi névre hallgató 3 éves spániel.

Árpi

Képek az albumokban láthatók.