2012. május 20.

Nagymaros - Szob - Letkés - Nagybörzsöny és vissza
kb. 70 km.

Kerékpáros útvonal 1567421 - powered by Bikemap

A túrához reggel fél tízkor kellett gyülekezni. Én a Trekkel, Krisztián az új biciklijével jött, Imi pedig a zöld biciklivel. Egy ideig mentünk András bácsi autójával (Nagymarosig), aztán tekertünk egy ideig a bicikli úton, és folytattuk tovább a tekerést a főúton. Mielőtt beértünk volna a faluba volt egy nagy emelkedő. Én nem toltam a biciklit, de Krisztián és Imi tolták. Mikor beértünk a faluba megnéztünk két templomot és egy vízimalmot. A második templomnál egy részeg ember azt ordította, hogy visszajövök, és ellopom az egyik biciklit. Visszafelé jó volt leereszkedni a lejtőn, én 50-nel jöttem le, de volt aki 74-el jött le. Mikor mentünk vissza, akkor nagy volt az ellenszél. Aztán megérkeztünk a kocsihoz, kifizettük a benzinpénzt, és András bácsi hazavitt minket.

Szigyártó Roland (5.osztályos)

A megtekintett két XIII. sz-i templomról, a Szent Istvánról és a Bányásztemplomról, valamint a vízimalomról itt olvashattok.
Az idő gyönyörű volt, és ne feledjük a cukrászdát Zebegényben, ahol az utóbbi pár év legfinomabb Dobosát ettük!
Köszönjük Árpinak és családjának az értékátadó előadást és ezt a szép túrát!

Kriszta

Zsuzsi képei az albumokban láthatók.