Pomáz-Csikóváraljai turistaház-Holdvilágárok-Lajosforrás- Cseresznyésárok-Kőhegy-Pomáz
2016. november 10.
Távolság: 15 km A találkozót a pomázi templomhoz hirdettük meg. Csakhogy Pomáz nagy település, több temploma is van! Végül a kastély melletti lett az igazi. Új túratársunk is oda érkezett, Kálmán személyében.
Az 1925-ben épített csikóváraljai turistaház volt az első célpontunk. Innen az ismerős, de mindig szép utakon, Holdvilág-árkon keresztül jutottunk a Nagy Lajosról elnevezett Lajos-forráshoz. Itt elidőztünk kicsit, beszéltünk a régi túrákról is, hiszen többször jártunk már erre, aztán indultunk tovább. Cseresznyés árokban folytattuk utunkat a Kő-hegyi menedékházhoz. Szintén Kő-hegyen megcsodáltuk a kilátást a Petőfi-pihenőről. Visszaúton még a János forrás is útba esett, nem csoda, ezen a környéken több forrás is található. Időben visszaértünk Pomázra, még megbeszéltük hogy ki hogyan ér rá Mikulás és karácsony között, aztán kellemesen elfáradva hazatértünk.

Köszönjük a szép napot a szervezőknek és a résztvevőknek!

Kriszta

Pár kép a kirándulásról. Ha van nálad is kép, küldd át!