2017.02.19.
Pilisborosjenő - Kevély-nyereg - Mackó barlang - Egri vár - Pilisborosjenő
Táv: kb 15 km

Nagyobb térképre váltás

Tízkor találkoztunk Pilisborosjenőn, megvártunk midenkit, aki jelezte, hogy jönni fog. Szép számban összegyűltünk. Elindultunk a piros négyzet jelzésen. Felkapaszkodtunk a Kevély-nyeregbe.
Innen elindultunk tovább a Mackó-barlang felé. Sajnos, ahogy átértünk az északi oldalra, ahol még megmaradt a hó, annyira csúszóssá vált az ösvény, hogy nem mertük megkockáztatni a továbbhaladást. Ember tervez... Hagytuk tehát a macit pihenni és következő célpontunk felé vettük az irányt.
A turistaút végén - ahol a díszlet-vár felé lehet jutni - híre sem volt a hónak, itt a bokáig érő sár kényszerített minket lassabb haladásra. Alternatív útvonalakat választottunk, de valamennyien egyformán sarasak lettünk. Körbejártuk a romot, ettünk. Eddigre már tudtuk, hogy hazafelé sem a meghirdetett útvonalon megyünk, hanem keresünk kevésbé sárdagasztósat. Nem sikerült ilyet találni :) Csúszkálva, a mélyebb tócsákat kerülgetve értünk be Borosjenőre az autókhoz.
Köszönjük, hogy részt vettetek a túrán, hogy beszélgethettünk, hogy segítettetek a fizika leckében!

Kriszta

Gábor képeit láthatod a kirándulásról a albumokban.