2011. február 6. Csobánka-Pilisszentkereszt

Nagyobb térképre váltás

Február 6-án, a hirtelen jött felmelegedésben teljesítettük következő pilisi túránkat a Csobánka-Hosszú-hegy-Pilisszentkereszt-Csobánka útvonalon.
A reggel 9 órás találkozó ismét emberi idő volt, kicsiny, de lelkes csapatunk a távolságmérő kütyüvel és a megunhatatlan pogácsával (köszönet érte feleségemnek) felszerelkezve indult neki az útnak.
A kezdeti hűvösebb idő után napsütésben tettük meg a Kinizsi 40-re való felkészülés következő szakaszát.
Nem volt eltévedés, nem volt sötét, volt viszont jó hangulat, sok tiszta vizű forrás, sárban csúszkálás. Utóbbi inkább muris volt. Találkoztunk lelkes helyi lakosokkal, akik gumi-abroncs nélküli kerékpáron farönköket tologattak le a völgybe. Megcsodáltunk egy erdei kápolnát, rengeteg Mária-képet az erdőben. Jó tempóban haladtunk, volt elegendő pihenő is, persze cukrászda-krémes-somlói is.
A teljes táv 22 km lett 6,5 óra alatt.
Új résztvevőinket, Pannit és Katát is szeretettel várjuk a következő útra. Részemről nagyon jól éreztem magam. Mint mindig, a legfontosabb a társaság, a barátok, új arcok, nevetgélés, kis tréfák, egymás húzása, a hangulat. Az egésznek a hegyek, a menetelés ad egy keretet, a végére jóleső fáradtság. Mikor visszaültünk az autókba, egyszerre mondtuk, hogy végre ülünk. De e nélkül a túra nélkül szegényebb lett volna az életünk.
Örömmel várjuk a következőt is!